حرف دل

تازه کار

حرف دل

تازه کار

گریه نکن


                  نمیدونم دوباره چم شده.نمیدونم چرا هرچی ثانیه ها جلوتر میره
                  حالم بدتر میشه .نمیدونم چرا نمی تونم چشامو از ساعت بردارم.چرا
                  باید ثانه ها رو بشمارم ؟نمیدونم چرا نمی تونم جلوی اشکامو بگیرم
                  . اشکای منم دارن بی تابی میکنن . میدونم هیچکس حالمو درک نمی
                  کنه . هیچ کس نمیدونه توی دلم چی میگذره .فقط یه روز دیگه مونده
                  تا شاید همه چی معلوم بشه!
                  خیلی دلم میخواد همه چی اونطور که من آرزو می کنم پیش بره.
                  فردا میشه 109 روز که ندیدمش .شایدم فردا یه اتفاقی بیفته
                  که....نه .من طاقت تحملشو ندارم .نمی خوام سقف آرزوهام روی سرم
                  خراب بشه.
                  آره فردا یه فرشته یه ناجی قراره کمکم کنه .دلم میخواد خدا به
                  فرشتش کمک کنه . دلم میخواد خدا دل کوچیک منو نشکنه.دلم میخواد
                  که دل اونم منو بخواد.اما یه حسی بهم میکه اصلا امیدوار نباش اون
                  مال تو نیست.خدا کنه این حسم اشتباه باشه ولی میدونم درسته!
                  هرکس یه روزی باید چشاشو باز کنه و حقیقتو ببینه شاید حالا نوبت
                  منه . باشه من چشامو باز می کنم ولی حقیقتو هرطور که خودم میخوام
                  هرطور که قلبم میخواد می سازم.
                  فردا یا به تنها آرزوم می رسم یا اینکه دوباره قلبم میشکنه اما
                  این بار دیگه مثل دفعه ی قبل نیست .دیگه خوب نمیشم. صدای این
                  شکستن به گوش همه ی دنیا میرسه ولی مطمئنم اون کسی که باید این
                  صدارو بشنوه گوشاشو میگیره .
                  یعنی من لایق اینم نیستم که عشق من به صدای قلبم که فقط و فقط
                  واسه خاطر اون می تپه گوش بده؟
نظرات 2 + ارسال نظر
دختر برفی پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 03:15 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام
وبلاگتون خیلی باحاله...نوشته هاتون هم واقعا زیبان:)
....
این مطنم قشنگ بود... آره من صدای قلبتو میشنوم
.:.:.
ایام به کام :*

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 03:37 http://if.coo.ir

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد